Пан Апарт – зручні апартаменти
0%

Правила бронювання

Ви знаходитесь на сайті оренди апартаментів на курортах Трускавець та Східниця.

Правила бронювання:
1. Вибрати апартаменти і курорт.
2. Домовитись з менеджером про бронювання апартаментів, попередньо узгодивши дату заїзду та термін проживання, адресу, ціну, кількість гостей, які будуть проживати.
3. Внести кошти для броні згідно рахунку і повідомити про це менеджера.

УВАГА! Тільки за наявності завдатку ми можемо гарантувати Вам поселення у вибрані Вами апартаменти! Ми вправі не повертати завдаток у випадку зміни Ваших планів щодо проживання у нас. Це наші правила бронювання!

Послуги надаються туристичною агенцію ПАН АПАРТ – ФОП Немилович Юрій.
У нас можна отримати звітні документи за проживання. При проживанні слід витримати правила.

Бронювання

1 Як отримати ключі від апартаментів?

Менеджер за один день до реєстрації заїзду контактує з Гостями та домовляється про час зустрічі, і прибуває за адресою апартаментів у визначений раніше час, щоб надати доступ до апартаментів та передати ключі. Згідно з правилами, ключі від апартаментів передаються менеджером після того, як Гість пред’явить для ознайомлення документ, що посвідчує особу та сплатить повністю всю суму бронювання (у тому випадку, якщо при оформленні бронювання було сплачено тільки передоплату, а не повну плату за бронювання). Для того, щоб процес передачі ключів пройшов зручно, вчасно та швидко, рекомендуємо Вам підготувати всю суму для здійснення оплати менеджеру при реєстрації заїзду в апартаменти.

2 В якій годині можна заїхати в апартаменти?

Стандартне поселення 13.00 Точний час уточняється у менеджера в день поселення. Стандартне виселення до 11.00 (незалежно від часу поселення). Інші варіанти часу поселення-виселення треба чітко узгоджувати з менеджером

3 Чи можу я запросити друзів? Що робити, якщо вони залишаються на ніч?

Ми дуже дружні з усіма гостями та вітаємо їх, але відвідувачі не мають право залишатись на ніч безкоштовно. Якщо Ваші знайомі воліють переночувати, ми повинні стягувати плату за додаткове місце.

Готель

1 Яка відмінність між проживанням в готелі та апартаментах?

Площа. Стандартний номер в готелі має обмежену площу, а апартаменти – це ціла простора квартира з кухнею, коридором та санвузлом. Побутові зручності В готельному номері вибір зручностей невеликий (ТВ, чайник, феном, холодильник) , а в апартаментах ви зустрінете всю побутову техніку. Прибирання Прибирання номерів в готелях проводиться щодня або через день. Прибирання апартаментів, зміна постільної білизни та рушників, винесенні сміття та миття посуду доведеться проводити самостійно. Приготування їжі Одна з основних переваг проживання в готелі – можливість замовляти вже готову їжу. У більшості готелів є ресторани. Готувати їжу в апартаментах потрібно самостійно. Ходити в магазин і купувати продукти також. Ціна Вартість апартаментів нижча за вартість номеру в готелі

2 Чи можна замовити у вашій агенції проживання або додаткові послуги в готелях?

Так, ми надаємо послуги бронювання номерів в готелях та замовлення додаткових послуг в готелях нашим гостям

Наш сервіс

1 Чи можливе проживання з домашніми улюбленцями?

Ми, як і Ви, любимо домашніх тварин. Але після проживання в ньому тварин виникає алергенність приміщення. Є ризик псування майна. Тому можливість розміщення з тваринами – індивідуальне. Уточнюйте це питання при бронюванні. При проживанні з тваринами обов’язково вноситься гарантійний депозит (1000 грн) та складається договір і береться додаткова оплата.

2 Чи можу я змінити кількість гостей які проживатимуть в апартаментах?

Так, ви можете за 24 години до моменту реєстрації заїзду безкоштовно змінити кількість гостей, що проживатимуть в апартаментах в рамках максимальної кількості спальних місць. При потребі в додаткових спальних місцях не передбачених базовою комплектацією апартаментів Гостем оплачується послуга за кожне додаткове спальне місце. Дана послуга може буде надана не у всіх апартаментах.

3 Які правила проживання в апартаментах?

Поселення в апартаментах відбувається лише за наявності документів, що засвідчують особу. Час виселення – 11:00, час заїзду – з 13:00 або 14:00. Поселення в апартаменти та виселення з них поза межами розрахункового часу можливе лише у разі попередньої домовленості. При скасуванні бронювання, за котре вже здійснена передоплата – кошти не повертаються! Орендарі повинні дотримуватися чистоти, дбайливо відноситися до обладнання, меблів та інших речей, що знаходяться в апартаментах. Поточне прибирання апартаментів здійснюються на 10 день. Додаткове прибирання та позачергова заміна постільної білизни може здійснюватися за попередньою домовленістю і за додаткову плату. Виходячи з апартаментів, орендарі повинні закривати водопровідні крани, вікна і двері, вимикати світло, телевізор, інші електроприлади. Дозволяється залишати включеним холодильник. За невиконання даних вимог, що призвело до нанесення матеріальних збитків орендодавцю, орендар повинен відшкодувати реальні збитки відповідно до чинного законодавства України. Після 22.00 всі запрошені гості, що за домовленістю не проживають в апартаментах, повинні залишити їх. В апартаментах ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ: порушувати тишу та заважати відпочинку сусідів з 22:00 до 7:00; палити; тримати тварин і птахів; проводити святкування та інші масові заходи без попередньої домовленості з орендодавцем. За куріння тютюнових виробів в житловому приміщенні орендар сплачує штраф в розмірі 1000 грн.

Оплата

1 За скільки часу можна скасувати бронювання?

Ви можете скасувати бронювання за 28 днів до дати реєстрації заїзду в апартаменти. Якщо Ви відміняєте бронювання більш ніж за 14 діб та менше ніж за 28 діб до дати заїзду, Вам повертається 50% вартості передоплати. У разі скасування бронювання раніше, ніж за 14 днів до дати реєстрації заїзду, сплачені кошти поверненню не підлягають.

2 Скільки в мене є часу на оплату рахунку?

Рахунок на оплату дійсний 48 годин. Передоплату є гарантією ваших номерів. Без гарантійної передоплати бронювання є не підтвердженим

3 Які є методи оплати?

Оплату може здійснити таким чином: – на розрахунковий рахунок Приватбанку агенції – готівкою – переказом на особисту карту – міжнародним переказом.

Зворотня форма зв'язку

    +

    Пошук

    Required fields are followed by *